سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 11:40 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، برای برپایی این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری که سومین دور تمرینات این تیم در سال جاری به حساب می‌آید، از هر 6 وزنه‌بردار پارالمپیکی دعوت شده تا در محل تمرینات حاضر شوند.

حمزه محمدی در وزن 65 کیلوگرم، مجید فرزین در 80 کیلوگرم، حامد صلحی‌پور در 88 کیلوگرم، سامان رضی در 97 کیلوگرم، علی صادق‌زاده در 107 کیلوگرم و سیامند رحمان در 107+ کیلوگرم، 6 وزنه‌بردار ایران هستند که ترکیب تیم ملی را در بازی‌های پارالمپیک ریو تشکیل می‌دهند.

این وزنه‌برداران پارالمپیکی در مرحله سوم اردوی آماده‌سازی خود که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، زیر نظر احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی به عنوان سرمربی و مربی، پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو تا 20 خردادماه ادامه خواهد داشت. احمد ملاحسینی و حجت الاسلام قائمی طی این مدت به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان خواهند بود.

بر پایه این گزارش، وزنه‌برداری معلولان ایران که در پارالمپیک لندن با 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم تیمی را به دست آورد، از حضور در مسابقات جهانی 2014 امارات به عنوان یکی از الزامات کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای کسب سهمیه و بعد از آن شرکت در مسابقات 2015 آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و 2016 امارات صاحب 6 سهمیه برای پارالمپیک ریو شدند.

نیمار: از حضور در بارسلونا خوشحالم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ